Kwaliteit

Kwaliteitsbeleid

Kwaliteit in onderwijs

Wij werken voortdurend aan de kwaliteit van ons onderwijs. In het zogenaamde ‘schoolplan’, dat wij jaarlijks actualiseren, beschrijven wij hoe wij dit doen. Uitkomsten van een enquête onder ouders, de evaluaties van toets resultaten door het team, ideeën uit nascholingscursussen, nieuwe leermethoden, inspectierapporten of nieuwe inzichten in het basisonderwijs kunnen bijvoorbeeld aanleidingen vormen om ons onderwijs aan te passen. Daarnaast kunt u het verhaal achter de cijfers vinden op www.scholenopdekaart.nl

In ons schoolondersteuningsprofiel (SOP) staat beschreven hoe wij onze zorgstructuur hebben georganiseerd. Dit SOP is op te vragen bij de directie (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

Privacy

Wij beschikken over een Functionaris Gegevensbescherming (FG). Indien u vragen en/of klachten heeft met betrekking tot uw privacy, dan kunt u contact opnemen met onze FG. Onze Functionaris Gegevensbescherming is Frederik Petersen.

De FG is telefonisch bereikbaar op 030 – 889 65 75 of per e-mail op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Daarnaast is de FG ook bereikbaar via de beveiligde website.

Lumen Group B.V.
Reactorweg 301